Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for treiginger 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-22, 00:01   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Under en uke til jul og listen over things to do er fortsatt laaaaaaang.

Men nå fikk jeg heldigvis sendt en bestilling til Lekekasser til Minsten. Jeg har påtatt meg å kjøpe inn gaver fra familien til mine barn siden jeg har oversikten. Jo, det er merarbeid, men da slipper vi unna byttinger, flere av hver ting, kanskje ikke det man ønsker seg mest etc. Jeg vet vi har et veldig pragmatisk forhold til gaver, men vi må liksom begrense det som kommer inn også. Vi har ikke plass til hva som helst. I år tror jeg vi holder igjen endel penger til Minsten også, slik at han kan kjøpe seg noe utover året, enn å gå en haug med gaver nå. Det gir mer glede. Skikkelig i-landsproblem

Pepperkaker har vi ikke bakt ennå. Vi har faktisk ikke gjort noe julerelatert i hele desember annet en konserter. Mange av de da. I dag prioriterte vi å dra på kino. Til stor glede altså, men igjen ikke så mye juletradisjoner liksom...

Og nå må vi bestemme oss for om vi skal være hjemme eller på hytta julaften. Drar vi på hytta så får vi så kort jul med bare noen få dager med juletre. Feirer vi hjemme så kan vi sette opp juletreet allerede tirsdag hvis vi vil, og kose oss med det til over nyttår. Jeg heller mot det nå egentlig. Også fordi det blir lettere for oss på mange måter. Og med min helse så kommer sånt veldig godt med. Men det er veldig, veldig kos på hytta altså. Koseligere enn hjemme, men ja...

Og vi har nettopp hatt vaskehjelp, så huset er shinet til jul sånn sett. Vi må bare klare å holde det sånn da

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.