Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-22, 14:11   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men altså! Kan man ikke brøyte i Trondheim? Eller pusse av skiltene? Skal vi gjette fartsgrenser?

Haha, ja, du kan så si. Problemet er at ALL snøen kom samtidig i går, fra null til fullt på et par timer, og brøyteberedskapen er ikke dimensjonert for å brøyte alle gatene samtidig, de må nesten begynne et sted, og prioritere. Tror de har kjørt non stop, men det er mange gater, og det tar tid å komme over alt. Var temmelig interessant å gå hjem fra jobb i går, og måtte klatre i snøhauger hver gang det kom en bil. Og synet av alle syklene som vinglet seg i vei gjennom djupsnøen. Veldig glad jeg slapp å kjøre bil ja, eller være avhengig av buss, for den saks skyld.

Da jeg kom hjem var innkjørselen full av snø, helt uten spor, og det var heller ingen spor i snøen foran døra, som jeg måtte måke unna for å få åpnet. Lurte på om ingen var hjemme, på grunn av manglende spor, men da hadde min datter kommet hjem to timer før meg, uten at det var mulig å se.

Sist redigert av My : 08-12-22 kl 14:18.
My er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.