Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify Wrapped 2022

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-22, 01:38   #1
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spotify Wrapped 2022

Har du lyst å dele noe av dine?

Her er noen av mine

Minutter lyttet: 44808

Antall låter: 2896

Antall artister: 1585

Top 3 låter:
Shine - Acoustic- Muse
Souvenir de Chine -Jean Michel Jarre
Blackstar-David Bowie

Top 5 Artister:
Muse ( 5 160 min)
Suede
Røyksopp
Dillon Francis
David Bowie

Overraskelse: Egentlig ikke, men for mye Kari Bremnes som jeg overhodet ikke liker. Mannen gjør og låner min Spotify
Også litt overrasket over Ballenciaga med Guttaklubben var nevnt på lista, det nekter jeg å stå inne for.

Fooled around and found love - Bryan Ferry. Ahhh. For en mann og og artist. Han har det ennå, og gjør ennå en gammel klassiker til sin på samme måte som i wrapen av Johnny and Mary med Todd Terje. Elsker.

Må nevnes: Blackstar av Bowie.
Å gi seg inni konteksten på låten er en doktorgrad verdig, men noe så sterkt, symboltungt som denne låten. Og så musikkteknisk fiffig med sine ulike lyder og taktskifter. Sett i kontekst er det helt ville virkemidler.

Guilty Pleasure: Som alltid, Pitbull (ute av Pitbullskapet forlengst).

Iflg. Spotify er jeg en løk med mange lag og en søker, særlig etter nye artister og låter.

Etter egen mening må jeg hører mer musikk, dette er el det laveste antall minutter jeg har hatt ever.
Jeg må også høre mer av flere artister, og å komme meg ut av komfortsonen med Muse, Suede og Bowie som jeg har surret i de siste 10 årene. Gidde å høre mer enn bare gjennom andre artister og låter, liksom.

Sist redigert av Nextlife : 03-12-22 kl 02:17.
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.