Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Dimmbare pærer, lamper osv?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-22, 15:43   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dimmbare pærer, lamper osv?

Jeg har en stålampe i stua som er dimmbare. Nå er den ødelagt (knot forsvant så ikke mulig fikse).
Dette var kun lyset jeg brukte da det i taket er så sterkt, men nå må jeg bruke de. Tok ut en av pærene og vet jeg kan bare kjøpe svakere pærer fordi de EE tydeligvis for sterke syns jeg.

Men jeg vil gjerne ha et dimbart lys igjen.

Og der stopper min kunnskap..

Jeg må ha en lampe som er dimmbare og pærer?

Og evt:

Men hvor kommer evt en «Siri»/home/Google opplegg inn. Kan det kobles på? Har ingen slik ting nå men tenkt tanken når jef først skal kjøpe pærer og lampe. Jeg kan ingenting om smart hjem men det hadde vert veldig praktisk nå som det er mørkt når jeg legger med (Midnatt) og står opp 5:00. Gamle lampen står knotet til og nåværende lysbryter til de jeg bruker likeså.

Men jeg forstår ingenting av dette.

Har noen her noe smart hjem?

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no