Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du slått på varmen hjemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-22, 22:27   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du slått på varmen hjemme?

Kom akkurat hjem fra en uke på Mallorca. Det var kaldt hjemme, både ute og inne. 17,9 grader på kjøkkenet, dvs. at varmen i gulvet der nok slår seg på i natt, den står på laveste innstilling som er 18. Skrur den nok opp til 20 i morgen tidlig. Vi har delvis vannbåren gulvvarme (kjøkken, gang, bad, to soverom som betales over strømregningen og resten fjernvarme fra Hafslund/Fortum (vetta søren hva de heter nå) som betales gjennom husleie og avregnes en gang årlig hvor vi enten må etterbetale eller få redusert husleie for en måned avhengig av virkelig forbruk. Prøver å drøye det med å skru på radiatorer en stund til. De er liksom bare enten av eller på og jeg har ingen kontroll slik som jeg har på strømmen. Skal få noen nye målere på dem i slutten av måneden og håper det betyr at jeg kan følge med litt bedre.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.