Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-22, 19:22   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Akkurat nå? Dronningbegravelse. Once in a lifetime, tenker jeg.

Har sett glimt av den på jobb, tenker at jeg kunne tenke meg å sette meg ned og SE det, men det er litt sånn, vel, jeg må kjøre om 20 min, så ikke nå, men så skal jeg legge minstemor, og så, vel, jeg rekker ikke se en SÅÅ lang sending, men jeg har lyst å se noe av det ialle fall. Dt bør man liksom ha sett.

Men once on a lifetime, uk dronning ja, men jeg regner med at i min livstid skal da otså den norske gronningen begraves. OG kongen. Kongebegravelse har et allerede vært i min livstid. Bare ikke så... vel, SÅÅÅÅÅ mye som den begravelsen i dag. Egentlig forventer jeg begravelse av UK Konge og dronninggemalinne også i min levetid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.