Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilke bøker skal jeg ta med på neste ferie?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-22, 22:47   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke bøker skal jeg ta med på neste ferie?

Jeg er virkelig ikke god på å få lest bøker, og den siste jeg leste var antagelig i jula (eller forrige sommer...), men nå har jeg lest tre på en uke; alle tatt med fra hurtiglån på biblioteket.
Det ble da Jørn Lier Horst sin Grenseløs, Helene Floods elskeren og Abid Rajas Min skyld som fikk æren av å delta på første ferieuke.

Men hva skal jeg lese nå? Til tross for at jeg har lest utrolig lite de senere år, har jeg kommet meg gjennom litt i feriene, men jeg sliter med hva jeg skal angripe nå. Jeg må ha noe som fenger, samtidig bør det for all del ikke være for trist eller voldsomt. Jeg orker ikke omfattende familietragedie eller ting som bare gjør meg lei meg.

Tips?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.