Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Flere BookBites-brukere?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-22, 09:14   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.905
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flere BookBites-brukere?

Jeg har en stund vært en flittig bruker av BookBites. Det er gratis, ganske anvendelig og med nasjonalt lånekort har utvalget blitt ganske bra.

Men oppdateringene? Etter den siste har jeg mistet all lesehistorikken, hele vente- og ønskelista og progresjon i boka jeg leste nå. Dette er såpass irriterende at jeg merker at jeg vegrer meg for å bruke den mye igjen.

Jeg vil jo gjerne at gratisalternativet skal fungere og lurer på å melde inn tips til oppgraderinger og stabilitet. Spørsmålet nå er jo om flere opplever noe lignende? Dette er tredje gangen for meg og tålmodigheten er satt på prøve, men jeg kjenner ikke så mange som bruker den jevnlig. Kan noen her fortelle meg og sine erfaringer?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no