Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjelp, jeg skal arrangere hjemmekonfirmasjon

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-22, 18:27   #1
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Hjelp, jeg skal arrangere hjemmekonfirmasjon

Av ymse grunner har jeg på 8 dagers varsel valgt å flytte konfirmasjonen hjem til oss selv. Hva må jeg tenke på og hva kan jeg gjøre for å få dette så fint som mulig?

Plass har vi - vi har bord til 20, som er nøyaktig antall gjester i konfirmasjonen. (At vi blir ganske mange færre enn forventet er medvirkende årsak til at vi flytter.) Vi låner ekstra stoler hos naboene.

Servise - vi kan enten bruke de to settene vi har eller låne fra min søster sånn at vi får et helt sett med like tallerkener til alle (hun og jeg har like serviser). Hva ville dere ha gjort? Samme med bestikk - vi kan blande stål og sølvtøy eller låne makent stålbestikk fra mine foreldre. Glass får vi ikke helt like tror jeg.

Pynt har jeg kontroll på, jeg skulle uansett pynte der vi skulle være. Har bestilt regnbueflagg med fot og skal kjøpe inn lys og blomster i regnbuefarger.

Husvask - jeg har gått i gang med vårrengjøring.

Mat - jeg må lage koldtbord tror jeg. Vil gjerne ha forslag til retter som er greie å lage klare på forhånd og som kan stå i halvkald bod - vi har litt dårlig kjøleplass.

Hva har jeg glemt å tenke på?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no