Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal dere gjøre i år på 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-22, 01:03   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i år på 17.mai?

Det er storebrors trinn som arrangerer opplegg på skolen i år, og jeg er plassert i arrangementskomiteen, har allerede vært gjennom fire-fem møter med formålsløs diskusjon og tre-fire chattetråder lange som uår, så jeg er fed-up og gruer meg. Skal bare overleve arrangement og opprydning og komme meg hjem til grillmat etterpå. Da blir det bare oss, vi pleier å feire med familie, men de har lagt andre planer. Sikkert like greit, vi er vel for slitne til å være vertskap etterpå.

Vanligvis liker jeg 17. mai veldig godt, men i år har det altså vært så mye styr med folk som vil gjøre ting større og bedre og Nytt™ og dermed lager mye mer jobb enn nødvendig, så i år savner jeg pandemi-17.mai. Får ikke fred neste år heller, da er det mellombror sitt trinn som arrangerer. I det minste er det en litt mer laid-back foreldregruppe på hans trinn …

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.