Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12
Opprinnelig lagt inn av liefje, her.
Det regner!!! Normalt absolutt ikke noe å bli glad for, men det var fare for at det skulle snø, og da er regn uendelig mye bedre i april.
Det var jeg glad for i går. I natt har det snødd/sluddet igjen så jeg måtte koste bilen for våt snø og det er hvitt og vått overalt. Ikke at snøen fra forrige uke var helt smeltet heller.
Det meldes sludd igjen i kveld og snø til natta, så denne våren er treeeeeeeeig.
Jeg velger derved rett og slett å heller bare fokusere på hvor kjekt det var i går kveld med korpskonsert sammen med korpset i nabobygda, slikt må vi gjøre mer av.
Og, en dag nærmere påskeferie. Nå har jeg nedtelling. Bare denne uka, s er det påskeferie, og deretter skal vi igang med marsjøving med korpset så det må jo bety at det snart er mai, og da skal vi i konfirmasjon, og i juni håper jeg på pinse-campingtur (forutsetter oppholdsvær) og så er det straks sommerferie!
Jeg gleder meg muligens litt vel mye til sommerferien, jeg følte meg klar til å sende den årlige "når har dere fri? og når er dere hjemme?" meldingen til svigers, til jeg innså ved å scrolle at det er ikke før uti mai jeg pleier sende den. (de felles-chaene der brukes stort sett til den meldingen samt den årlige "hva ønsker dere dere til jul"-runden )
Og mannen min sier "jeg vet nok ikke noe mer om min ferie før et stykke ut i mai". Jeg pleier alltid skrive i disse meldingene at vi vet jo enda ikke for min kjære, men jeg har feire 4 uker i juli. Vel, venter jeg til vanlig tid å sende den, så VET han kanskje, i så fall opver en mnd tidliger eenn han pleier å vite.
Det er bare det at jeg gleder meg så innmari til ferie. Og da særlig den delen av ferien som er campingferien vår, svigersferien er jo også kjekk da, men det er campingdelen jeg planlegger så opp og ned i mente at jeg åpenbart tror det er snart...
Jaja, jeg gleder meg!