Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det som skiller god og dårlig service

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-22, 13:51   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det som skiller god og dårlig service

De siste ukene har vi vært inn og ut av alle møbelbutikkene i distriktet opptil flere ganger fordi vi i første omgang var ute etter nye sofaer til ny leilighet. Uten å nevne navn på noen må jeg si jeg er forundret over hvor dårlig service det er mange steder. Noen steder sa de bare hei når vi kom inn og ikke noe mer. Andre steder spurte de etterhvert om vi trengte hjelp, men jeg opplevde at de fleste ikke var spesielt interessert og virket litt «stressa» når vi begynte å spørre spørsmål. Det er ikke superlett å møblere et sted vi aldri har bodd og det eneste vi sånn sett hadde var bilder av stue/kjøkken og mål.
Til slutt landet vi på sofa og dro tilbake dit i går etter at vi overtok leiligheten og fikk dobbelsjekket mål osv. En hyggelig ung mann spurte raskt om vi trengte hjelp og vi sa at vi skulle ha to stk av sofaen vi hadde valgt oss ut. Denne herren var særdeles serviceinnstilt og hadde ikke minst tid og var nysgjerrig, noe som faktisk endte med en ordre på svært mye penger. Vi skulle på kort sikt bytte ut alle møbler vi har, da ny leilighet er stedet vi skal bosette oss og bli gamle, hvor møblene vi har i dag dessverre ikke passer inn pga planløsning. Denne karen som hjalp oss kikket på plantegninger, regnet på størrelser osv, hentet forskjellige stoler og stoff og hva har du til spisebordet vi hadde valgt ut og han koste seg skikkelig. Resultatet ble at han nå har vært med å møblere hele den nye leiligheten vår, med unntak av soverommene. Tipp topp!!

Jeg kjenner nesten at jeg får lyst til å reise tilbake til alle de andre møbelbutikkene og si at de gikk glipp av et meget stort salg. Men kommer jo aldri til å gjøre det. Jeg lurer helt oppriktig, hvorfor er det så mange selgere som ikke har et snev av nysgjerrighet og interesse for kundene sine?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.