Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-22, 11:55   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Nå som jeg har fått hudkreft på nesa så skal jeg i alle fall har en skikkelig ansiktskrem jeg kan bruke fremover med faktor. Jeg tipper at det blir lite aktiv soling i ansiktet i 2022, men jeg vil jo få sol i ansiktet uansett.

Har noen tips til gode ansiktskremer med faktor? Kan evt ha en ekstra med høyere faktor til å ta på nesa og området rundt der.

Jeg har kjøpt meg COSRX sin med faktor 50, og bruker ansiktskremen derfra uten faktor. Men kom gjerne med andre tips som dere har god erfaring med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.