Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-21, 20:28   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Spørsmålet gjelder selvsagt risikoen for at de barnehageansatte må i karantene/isolasjon i jula, grunnet nærkontakter/smitte i barnehagen. Jeg har sett flere si og skrive om at de holder ungene hjemme "fordi de har mulighet" (hjemmekontor), og også at hjemmekontorfolk bør gjøre dette.

Jeg har gjennom hele pandemien vært superforsiktig og føre var, holdt ungene hjemme ved det minste knyst og flere ganger valgt å holde de hjemme selv om reglene egentlig har tillatt å sende dem i barnehagen. Men å avspasere/ta ut ferie en hel uke nå, med friske barn, det har ikke slått meg som en mulighet.

Mener dere at man bør gjøre det, så lenge man har hjemmekontor? (Jeg tenker ikke på folk som faktisk får jobbet på hjemmekontor selv om de har unger hjemme, da ville jeg også ha gjort det.)

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no