Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Strømpebuksetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-21, 09:21   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strømpebuksetråden

Ja, jeg spør nok hver jul, jeg..

Strømpebukser varer én kveld for meg, to hvis jeg er heldig. Det er ikke det at den nødvendigvis revner, men det skal lite til for å få «streker» i den. Og bare bittelitt hard hud på føttene er nok. Ikke at det gjør så mye akkurat der, men «streker» kan komme på hele strømpebuksen.

Vel. Jeg skjønner at det kanskje er fordi jeg ikke legger penger i den, og det er jeg heller ikke interessert i å gjøre. Men når jeg skal kjøpe ny, husker jeg aldri hva jeg liker. (Og jeg liker ikke strømpebukser i utgangspunktet…)

Såh… Det kommer kanskje an på kjolen. Men hva bør man ha i skapet? Og til hva?

Kjøper man 20 denier (demier? Hva søren heter det?) 40? 60? Matt? Sort til sort kjole? Hudfarget?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.