Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-21, 15:15   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Nydelig. Men så lei meg for at det er ett år til neste gang.

Jeg så ikke det komme at Tom gjorde som han gjorde i det hele tatt, men ser jo i ettertid at det er lagt opp til det gjennom hele sesongen. Det blir spennende å se fortsettelsen.

Ja, et år er fryktelig lenge

Jeg skjønte at noe kom til å skje gjennom sesongen, at Tom kom til å bryte med Shiv på et vis, men ikke at det kom til å bli så brutalt. Jeg trodde nok heller at det gikk på det personlige plan, i kjærlighetslivet deres. Hun har jo pushet han noe sinnsykt denne sesongen, og det slo jo så til de grader tilbake på henne.
Jeg håper egentlig at vi nå får se de tre "kidsa" gjøre noe på egenhånd. Få litt luft under vingene. De er jo alle vingeklippet av sin far, og jeg håper og tror at de kan bli litt mer mennesker om de får utfolde seg. Og Rome kommer nok til å få et normalt sexliv Jeg tror egentlig serien trenger den shake upen, men når det er sagt så er jo skribentene på showet veldig, veldig gode, så bra blir det uansett. Men som sagt så tror jeg at det kan bli veldig bra å se kidsa blomstre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.