Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Baby i svømmehallen - ikke babysvømming?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-07, 21:54   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Baby i svømmehallen - ikke babysvømming?

Vi pleier å dra i svømmehallen med de to store ganske ofte, og da har minstemann (vel 4 mnd.) vært med og sittet i bilsetet sitt og sett på/sovet. Det har i grunnen funket fint, men i dag fikk han være med i vannet. Det var i barnebassenget i Nadderudhallen. Varmere vann enn i det store bassenget, men ikke terapibasseng-temperatur heller.

Jeg har jo vært gjennom to runder med babysvømming og føler meg relativt trygg på hva man "gjør". I tillegg er babyen utrolig glad i å være i vannet. Han fløt på mage og rygg, var superavslappet og fornøyd og dukket til og med et par ganger uten å mukke. Etter ca. 15 minutter kjentes han kald ut (fortsatt fornøyd), så jeg tok ham opp av vannet, tørket, pakket godt inn og ammet ham. Så sovnet han som en stein.

Så jeg tror jo det er greit, men for sikkerhets skyld: Er det ok? Tenkte mest på temperaturen. Vi var der på et tidspunkt der det var omtrent folketomt - i verste rushen hadde det jo ikke gått.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.