Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Julepynt til glassverandaen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-21, 09:43   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julepynt til glassverandaen

Vi har en glassveranda (ikke isolert), og tidligere har jeg hatt lys tvinnet rundt gelenderet rundt hele, både fargede og hvite, og det var ganske fint. Men det var litt pes med å tvinne på og tvinne av (6 m rundt), så ett år lot jeg dem henge året rundt, og det tålte de ikke. Så i fjor vant jeg ikke "Mest Synlig Juleveranda"-konkurransen i nabolaget.

Så da stiller jeg med blanke ark i år.


Jeg er ikke så veldig begeistret for lysende figurer (de som ser ut som de er laget med en gigantisk limpistol), men det kan godt være litt fargerikt. Jeg tror temaet jeg er ute etter å skape er "Christmas at the Circus".

Sett noe som kan passe?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no