Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tunikaer og gravid/ikke-gravid

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-07, 13:39   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tunikaer og gravid/ikke-gravid

For å spinne litt på motelovene fra en annen tråd her inne, så kom jeg på at disse tunikanene jo gjør folk rimelig forvirret i forhold til om det er passende å spørre om når termin er.

I går hadde jeg æren av å vikariere for min sjef i ledermøte, og jeg satt og småpratet over lunsjen sammen med de mannlige direktørene på 50 +.
Da var det en som lurte på om en navngitt kvinnelig ansatt var gravid. Noe hun da antakeligvis ikke var, men de ytret sin forvirring over at klærne mistenkelig så ut som gravideklær.

Og som eneste medlem av det motsatte kjønn, så måtte jeg jo bekrefte at tunikaer med empireliv er på moten, og den får de fleste til å se gravide ut (eller se ut som om de skjuler en voksende mage).

Stakkars menn som er livredde for å trampe i klaveret på samme måte som mannen i ostedisken på reklamen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:42.