Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Katt? Ja eller nei? Og hva må til?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-21, 23:47   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Katt? Ja eller nei? Og hva må til?

Jentungen vil ha katt. Guttungen vil ikke. Jeg vil gjerne ha et dyr, tror jeg, men er redd for å ikke få det til. Heller katt enn hund, i hvert fall. Og heller et dyr som statistisk sett lever noen år enn en tass som vi må vinke farvel til etter bare en liten stund. Utflyttet storebror er allergisk, men vil gjerne ha katt hos meg likevel, og sier han kan ta medisiner når han besøker. Lege vil ikke allergiteste resten for sikkerhets skyld.

Vi bor på et rolig boligfelt. Har ok plass og ok hage. Relativt traffikert vei på nedsiden av huset, men ellers lite trafikk inne på feltet. Mange katter i nærheten, så jeg regner med at kattehold bør være forsvarlig.

Hvor mye jobb er det med en kattunge, og med en voksen katt? Hva må man tenke over før man får seg katt? Trenger nøytralt + og -.

Sist redigert av Kaija : 15-07-21 kl 01:45.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.