Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-21, 11:48   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Vi skal bygge hytte på fjellet. 6 soverom(3 av dem på hems), liten loftsstue, 2 bad, kombinert stue/kjøkken, sengeplass til 14. Under 2 timers kjøring for oss, kortere for deler av slekta, vi vil ha besøk av barnas venner og kjærester, våre venner, slekt og utvidede familie. Vi vil også låne ut hytta til dem rundt oss.
Jeg er ganske god på form, kvalitet, interiør og uttrykk, godt under middels elendig på praktiske løsninger og organisering. Det er her jeg trenger hjelp.
Så nå lurer jeg på: hva er viktig for deg når du og dine er på besøk på hytta til noen? Enter dere er gjester eller låner hytta for dere selv? Hva burde jeg tenke på for at alt skal bli så hyggelig og praktisk som mulig?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.