Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Garderobeskap og oppbevaring

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-21, 22:50   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Spørsmål

Garderobeskap og oppbevaring

Hjelp! Vi har flyttet i en helt ny leilighet. Her er det ikke et eneste garderobeskap. Hvordan finne riktig garderobeskapsløsning? Det verste er at samboeren min har mange meninger om både utseende og innhold. Vi blir liksom ikke enige om hva vi skal kjøpe. Jeg har tegnet mange løsninger med pax fra ikea. Han har noe å utsette på alt. Hva om vi gjør sånn i stedet for? Eller sånn, eller sånn. Jeg blir sprø.... ikke vant med en samboerensom bryr seg om sånne ting. Vi trenger en løsning for en knøttliten gang, en enda mindre bod, vårt soverom og datters soverom. Vi har mindre plass enn det vi er vant med. Vi har mye vi må kvitte oss med. Veldig mye. Foreløpig har vi alt for mye tung. Sånn går det når man først downsizer fra 260 kvm til 140 kvm og nå 90 kvm.

Jeg trenger desperat hjelp til å finne løsning for å finne garderobeskapsløsninger og oppbevaring .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.