Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2022 (07)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-21, 10:00   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Foreløpig er både konfirmasjon og selv bare en fest helt uaktuelt for knerten. Jeg er ikke sikker på om jeg synes det er greit. Han er så redd for å ta for mye plass, og vil så gjerne bare være i fred. Men han er jo en fantastisk fin fyr, så fortjener ikke han også litt oppmerksomhet på vei inn i tenårene?

Men jeg blir jo så usikker på om det er riktig å tvinge ham inn i noe. Særlig fordi jeg er usikker på om han virkelig ikke vil eller fordi han vil spare meg for jobben. Sistnevnte kan godt være tilfelle, for han er veldig omtenksom og skjønte godt at jeg synes dette ble en del styr rundt storesøster. Som er 2005-modell og skulle hatt sin konfirmasjon midt i den første nedstengingen. Dette lagde definitivt en del merarbeid, men så ble det fint (dog veldig lite) til slutt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.