Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-21, 23:10   #21
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?

Jeg har en maskin fra Siemens. IQ800 mener jeg modellen heter. Den var dyr men den er utrolig bra. Stillegående (hvis det er et poeng), 9kg kapasitet, 1600 omdreininger på sentrifugering og kan styres med en app (noe som er praktisk for meg siden jeg har en tendens til å glemme av vasken i maskina). Mange programmer og en drøss med tilleggsvalg som iallfall jeg benytter meg av (flekkfjerningsvalg som heter «skitne sokker», «blod» og sminke» blant flere). Den har automatiske program der den velger temperatur og varighet ut i fra hvilken typen tøy man vasker og hvor skittent tøyet er og den har iDos som gjør at den doserer selv (man heller flytende vaskemiddel og tøymykner i egne kammer også gjør maskinen jobben da den analyserer vaskenp). Den kan også kommunisere med tørketrommel av samme merke og dermed kan trommelen tørke etter mengde og type tøy. All-in-all veldig fancy men den har ikke skuffet meg. Bærer preg av å være et kjøp gjort med tanke på at vi har tre gutter i barnehage/barneskolealder og at det enormt MYE klesvask hver dag da. Ikke sikkert vi hadde gått for en så fancy modell om jeg ikke hadde måttet vaske 2-3 maskiner daglig .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.