Sv: Sommerferie 2021
Vi SKAL til svigers og treffe nevøen vår.
Enten så overnatter vi hos svigermor som vi pleier, eller så legger vi oss inn på sveastranda med teltet.
Plan A er en uke eller litt mer, inntil 10 dager normalt min mentale grense, hos svigermor, med jevnlige ebsøk hos svigerfar og å altså få treffe den lille nevøen som i jule er et halvt år.
Deretter camping et sted i Norge, aller helst kjøre videre sørover fra svigers (som altså er rundt Gjøvik) mne vi får se, i fjor kjørte vi hjemover og campet på rustberg camping ikke så langt fra hunderfossen.
Hunderfossen sammen med svigerfar og de to ungene han har i nytt forhold, er også en del av plan A, i alle fall var ikke gutta som i fjor var 12 og 13 (og altså de eldste da av de totalt 5 ungene vi da har med) i nærheten av å føle seg for gammel enda.
Plan B er sveastranda og svigersbesøk i hager her og der, med eller uten annen camping. Da kan jeg om været er bra egebelig ligger der et par uker eller så, besøke en del hager og likevel en og annen dag for våre egne ting.
Men da mister vi spillkveldene med svigermor som vi pleier ha stor glede av, så jeg håper på plan a. Og fint vær og en god campingtur før eller etter svigers. Helst etter, jeg lengter etter å treffe den nevøen! (aller helst håper jeg det er lov å reise i pinsa, det er litt få dager (vi hadde tenkt å dra i påska, men det spørs på restriksjoner da, den er like etter 17.mai)