Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høst/vintermote

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 21:35   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høst/vintermote

Jeg driter virkelig i trender egentlig. Men kjøper plagg jeg liker. Nye plagg, som dermed ofte er trendy, men likevel ikke som ledd i en større plan på en måte. Og så må jeg kle dem. Derfor har jeg ikke miniskjørt (dog et par som går rettover kneet) eller slim jeans eller tubetopper eller halternecks eller jerseykjoler i skapet. Uaktuelt.

Jeg har aldri klart å tenke farger, eller mønstre (retro? geometrisk? etnisk) - men faller for så mye rart. MYE rart. Derfor blir det lett volum på klessamlingen også.

Og det med å bryte et konservativt antrekk med en "feil" og iøynefallende detalj har jeg gjort i mange år. Mine knallrøde lakkpumps fra Paul Smith har jeg hatt siden 2001 og de er ofte brukt som eneste fargeaksent til mang en "den lille sorte"-anledning. (Sko og vesker er ofte vel så effektive accessories som smykker!)

Det minner meg om at jeg skal inn og rydde i nevnte klesskap NÅ!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.