Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

[Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-21, 09:24   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Deadlinen min er 17. mai 2021 kl 09.00, med mulighet for justering til kl 11. Hvis restriksjonene fortsetter setter jeg deadline til kl 14.

Jeg har knekt koden til montering av belte. Våget å klippe i stoffet til bringekluten. Og funnet en perlestørrelse som passer mønsteret på fløyelskanten.

Materialpakken har vi ikke fått bestilt, jeg vil ha hjelp til å ta 110% sikre mål av Frøkna, men da må jeg krysse kommunegrensen, så jeg håper vi får gjort det i slutten av uken. Selve bunaden, stakk og vest, tror jeg skal gå fort å sy, men jeg ser man må beregne 200 timer på Hardangersømmen til forkle, skjorte får hun få neste år..

Du har sydd flere bunader før, har du ikke? Eller blander jeg deg med noen andre? Jeg synes det er ekstremt imponerende om du faktisk planlegger å sy ferdig en bunad før 17. mai. I mine øyne vinner du prisen for mest ambisiøse prosjekt.

Jeg har en halvbrodert bunad som jeg sikkert aldri blir ferdig med, for hun som skulle montere den døde og ingen andre er villig til å gjøre det. Og jeg er for flau over det dårlige arbeidet til å gå til en proff.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.