Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du pulsklokke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har du pulsklokke?
Ja 65 59,09%
Nei 29 26,36%
Ja,men bruker den ikke. 13 11,82%
Nei, men ønsker meg. 3 2,73%
Deltakere: 110. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-21, 10:17   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.713
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Nei. Jeg er ikke opptatt av pulsen min, og synes ikke informasjonen en slik klokke gir meg er verken spennende, nyttig eller motiverende. Hadde en en gang i tiden (tror det var Garmin), den ble såvidt brukt litt i starten, så ble den bare liggende til jeg solgte den. De gangene jeg brukte den syntes jeg det beltet som fulgte med var irriterende, og glemte som regel å sjekke resultatet underveis og etterpå. Mens jeg løp var jeg som alltid i mine egne tanker, og da kom hjem var jeg bare fornøyd med å ha løpt, og tenkte ikke mer på det.

Jeg er nok den minst nerdete personen som finnes. I alle fall når det gjelder teknologi.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-01-21 kl 10:29.
My er aktiv nå   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no