Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-20, 12:57   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvor har du kjøpt de My?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hvor har du fått tak i den?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det skulle jeg også gjerne visst

Bildeadressen sier coolstuff, så da rekke jeg det ikek til de gavene jeg skal levere fra meg nå i helgen, kanskje jeg får bare skrape sammen energi nok til å lage kakao på pinne likevel da.

Coolstuff.no ja. Bestilte i går, forventet leveringsdato mandag 14.12. så det ser ut til å komme ganske kjapt, men ikke før helga selvsagt. Sikkert lurt å bestille kjapt uansett, de er veldig populære og blir fort utsolgt (jeg hadde lagt inn at jeg ville ha varsel når de kom på lager igjen - det var riktignok på en annen type, 3-pk i sylinder, men fikk e-post om at disse var kommet inn, siden de så at jeg hadde bestilt varsel på den andre).

Kakao på pinne selges jo mange steder da, hvis du ikke orker å lage selv.

Sist redigert av My : 10-12-20 kl 13:04.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.