Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-20, 10:10   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg følte jeg var ekstremt bakpå, inntil jeg bestilte noen mummikopper på tilbus i dag og innså at det er min nevø og min niese vi mangler julegave til, samt svigerfar. For nevø og niese har jeg fått noenj tips fra foreldrene, bare ikke fått ordnet det, men de bor faktisk 4 minutter unna oss og det er 14 dager til jul, dette skal vi få i orden. Svigerfar, der er jeg langt mer usikker, og den sal sendes med svigermor som kommer nå i helgen så den m på plass nå. Men det er egentlig mannens ansvar.

I tillegg mangler egne unger og gave til mannen (ham har jeg faktisk noen ideer til, så det tror jeg at jeg skal få til å ordne seg) og alle oss fem fra min farmor, men det er sånt som faller på plass om jeg tar meg en handletur tenker jeg. Det sjal jo ikke sendes noe sted, det skal pakkes inn. Så det skal ordne seg.

Innser jo fort at førstkommende lørdag har vi svigermor på besøk og den neste har mellomste håndballkamper, og jeg har ingen fridager, men jeg skal nok få tatt meg en handletur, eller sendt mannen, eller begge deler, på et vis likevel.

Ja, vi har igjen å skrive ut julekort og ordne kalendere (skriver ut, bestiller ikke, så trenger iek tenke på forsendelsestid) så det er fortsatt mye som gjenstår, og ikke minst, huset står på hodet enda, det å tas et realt tak der, men jul skal det helt klaret bli

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.