Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til storebror

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-20, 21:31   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julegave til storebror

Det er kritisk vanskelig å finne noe til storebror. Man kan sikkert ta det som et tegn på at barnet er utrolig bortskjemt og ikke trenger noe, men jeg tenker egentlig ikke det heller og vil gjerne finne noe til ham. Han har bare ikke så store ønsker og nå er lista tom. Han er vant til nyttige gaver og fikk seng ifjor (hakket dyrere gave enn vanlig, men det var jo et møbel). I år har han ønsket seg en del klær (som han absolutt trenger noe av, han har ikke så mye) og det har moren min og søsteren min kjøpt til ham.

Han ønsker seg et spill til PS, og det får han av svigermor, i tillegg gir hun ham deo/godlukt (vi har ordnet alt dette, så alt går liksom av samme liste) og en pølsepinne til grilling.

Vi har kjøpt et par langrennsstaver og det er det liksom. Han er jo ikke særlig interessert i langrenn, så det er kun fordi han trenger staver for å være med på tur, så kunne tenke oss å gi noe annet også da. Så nå lurer jeg på om noen har noen forslag?

Interesser: Henging med venner, litt trening, litt gaming og mobilen sin.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)

Sist redigert av apan : 01-12-20 kl 21:59.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no