Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lær meg om vin!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-20, 12:22   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om vin!

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Vi pleier å lage Jool’s Favourite Stew, der det skal være ei halv flaske i gryta, noe som passer oss godt, siden vi sjelden drikker mer enn ei halv flaske. Vi ba spesifikt om vin som var god å drikke til - vi kan like gjerne ha vinen i maten som å helle ut det som blir igjen, liksom.* Hun på polet sendte med oss denne, men jeg synes verken gryta blei så god som den pleier, eller at den var noe særlig god å drikke til...

* Men jeg har kjøpt meg en skikkelig kork nå, altså.

Det er ganske klassisk å anbefale Pinot Noir til kjøttgryter, men jeg hadde like gjerne brukt denne: Barbera. Denne her er en sånn som går til alt mulig av italiensk mat, en skikkelig all rounder som man "må" ha i huset bestandig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.