Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020 #2

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-20, 00:43   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Så fint Milfrid! Ja her nærmer det seg endelig også, selskapet er på lørdag, og jeg tror vi er godt i rute. I dag kom fotoboka jeg har laget, og resultatet ble skikkelig bra. Bunadsko og strømpebukser var det siste som mangla konfirmanten, og det er nå innkjøpt. Hun har lagt planer for håret sitt, jeg har lagt planer for blomster og pønt. Ingredienser til Oreokake, som lillebroren vil lage, og Pavlova, som jeg skal lage, er også kjøpt inn. Så da gjenstår bare å lage dem, og å finne fram, klargjøre/stryke skjorter, bunader og tilbehør. Jeg har ferie torsdag og fredag, så det skal jeg ha nok av tid til. Særlig siden vi har bestilt vaskehjelp til i morgen.

Talen er ikke helt klar, men jeg har i det minste skriblet med noen stikkord og har en ide til både åpning, rød tråd og avslutning, og sånt gjør jeg uansett best under press.

Sist redigert av My : 06-10-20 kl 00:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.