Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tik Tok - jeg trenger innspill :vilha:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-20, 07:23   #1
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tik Tok - jeg trenger innspill :vilha:

Jeg lastet ned appen for å følge med på hva ungene ser på. Dvs, Storesøster på 19 gjør selvsagt hva hun vil, men fjortisen vil jeg ha en viss kontroll med Jeg er helt satt ut av både den uendelige mengden med innlegg som bare ruller og ruller og skjermen, og det er jo virkelig en arena for å dele ALT MULIG.

Single mødre i alle aldre som skal vise hva ex-msnnen går glipp av, nærbilde av skader etter vold, barn som blir kastet vann på "for gøy", stebarn med ulike budskap, dyr som gjør gøyale ting (DET er morsomt), bikinikledde jenter/damer og g gutter/menn i bar overkropp som danser, ubehagelige hendelser filmet i skjul... Jeg er helt .

Jeg trenger FP for innspill, bruker DERE Tik Tok, og hva mener andre om.appen? Lillebror er en sindig fyr som jeg tipper ikke gidder å holde på å scrolle i lengden, men jeg er glad han ikke er mye yngre. Hva er aldersgrensen, forresten?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.