Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Retningslinjer for sosialt samvær nå

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-20, 19:58   #11
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Eldste (21 år og bor i studentleilighet 5 min unna) var innom 2 min i dag og hentet noen ting før jeg og 16 åringen gikk tur sammen med henne en times tid. Det føltes nesten rart å ha en annen enn oss vanlig 4 i huset igjen... og det er min egen datter... Vi tok ikke med 5 åringen på tur siden hun hoster og klarer ikke å skjønne at hun ikke skal løpe i armene på storesøster. Det var litt trist, men eldste jobber nå i hjemmetjenesten og jeg kan ikke la minsten smitte henne med noe. (Ingen av oss skjønner hvorfor minsten har begynt å hoste som ikke har truffet noen på 3-4 uker)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.