Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-19, 13:39   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Herlighet for et surr det er med gaver i år. Kollisjoner på alle kanter. Først hadde jeg og min søster kjøpt det samme til vår felles nevø. Jeg byttet til noe annet. Så har jeg og den samme søsteren spleiset på noe til vår felles søster, også oppdaget hun jeg spleiset med at mottakeren nettopp har vært og kjøpt seg akkurat det. Jeg og søsteren min har kjøpt det samme til min stefar (ikke så farlig, det er forbruksvare som det er ok å ha mer av). Jeg har laget fotobok til mine svigerforeldre, som mannens søsken også skulle være med på, også har broren glemt at jeg nevnte det, og han og kjæresten har laget en de også, bare fra dem. Og nå forteller svigermor meg hva de har kjøpt til ungene, og jeg har kjøpt nøyaktig det samme fra faren min til minstejenta.

Nå har jeg sjekket at jeg får returnere gaven jeg kjøpte fra pappa til minstejenta, og har kjøpt noe annet i stedet. Nå for det holde, nå nekter jeg å gjøre om på flere gaver.

Jeg som var så fornøyd med meg selv fordi jeg var tidlig ute, og syntes jeg hadde så gode gaveideer i år. Eller, det må jeg jo i grunnen ha hatt, siden flere har tenkt det samme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.