Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-19, 19:41   #11
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Vi har kjøpt nytt møbel til gangen vår. En stor Kallax med skuffer og skap, så nå er målet at alt som ellers har blitt lagt "her og der" på vei inn skal havne på faste steder. Hvert familiemedlem har fått sine skuffer, skap og hyller, så ransler/vesker, luer, hansker og dagens sko har fast plass. Det funker 90% bra på dag to, så jeg velger å ha god tro.

Vi har også fått full kontroll på badet, men det har vi hatt folk til å ordne da. Men deilig å ha skuffer og skap til alt der inne også.

Toalettet på lofter er tømt, malt og fått nytt møbel. Det blir ny lampe der også etterhvert, må bare sørge for å få i hus en gjest som kan gjøre denslags arbeid først. Broren min er varslet, så det blir nok ved høve.

Gjesterommet i kjelleren er tømt og ny seng inn. Hvis jeg gidder skal jeg male det rommet i løpet av sommeren.

Nå gjenstår "bare" resten av huset. Vi kaster og gir bort, så vi får ryddet plass til oss selv. Jøje, for noen skrotnisser vi er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.