Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-19, 15:34   #11
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Faddere (eller vitner, i vårt tilfelle), har jeg ikke tenkt på. En er uaktuell, fordi han var kompis med eksmannen min, og de har ikke kontakt lenger. Snuppa har ikke noe forhold til ham. Min venninne har forsåvidt jeg noe kontakt med, men ikke Snuppa (fordi vi bor i hver vår by). Er litt usikker på henne faktisk. De to siste er mine søsken, og de er så klart invitert uansett. Jeg tenker at det er konfirmantens dag, og at det er viktigere hvem hun vil invitere.

Ang mat, så skal vi sette oss ned og se på det etter mai. Snuppa ønsker seg blant annet grillbuffet, jeg heller mer mot tapas. Søstera mi er veldig kritisk til maten på stedet vi har valgt, så jeg kommer muligens til å bestille en form for prøvesmaking. Vi får se. Jeg tror ikke vi går for full treretters, jeg tenker enten buffet/tapas eller en hovedrett, og at vi heller serverer frukt og drikke før vi setter oss, og har et stort kakebord med innslag av desserter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.