Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferieturer og avgjørelser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-19, 20:01   #16
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferieturer og avgjørelser

Vi liker i grunnen aller best å dra på ferie alene.

Når det er sagt, har vi jo vært på fine turer sammen med andre også. Men da ungene var små, var en av utfordringene at jevnaldrende søskenbarn hadde helt andre regler, matvaner og så videre, og det ble litt kræsj. I fjor var vi på tur med et vennepar med små barn, og fordelen da var at aldersforskjellen tilsa at de hadde sine rutiner, og alle ungene skjønte at de små/de store hadde det annerledes enn dem. Men det dukker jo opp overraskelser underveis. Vi var veldig innstilt på å legge opp dagene mest etter de små, at turer ble korte, at det ikke ble sene restaurantbesøk, og at det var enkelst for oss å lage middager f.eks. Men da vi begynte med middagen mens de gikk på badet for kveldsstell, orket vi ikke vente 2-3 timer på å spise. Reisefølget hadde et voldsomt leggerituale, som endre med at de satt på sengekanten til sistemann sov. Jeg sa også på forhånd at den eneste planen jeg hadde for uka var å fylle på en del sommerklær og sko til ungene, og at jeg kom til å ta en effektiv handletur en av dagene. Da jeg sto klar for avreise, vurderte mammaen til småbarna å ta med toåringen, siden h*n bare survet og ville bæres den dagen. Jeg ble nok litt , og de ble ikke med.. (For ordens skyld, vi var med og tegnet og dyttet på huska og så peppa gris og slikt mye av dagene altså, men jeg er ikke helt der at jeg endrer på den ene planen jeg hadde. )

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.