|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#17 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?
Jeg ser jo for meg at det å ikke måtte ut av rommet for å spise frokost, samt kjøkkenkrok med mulighet til å fikse ent flasker/grøt/kveldsmat til mor og far (som ikke kunne finne på å gå fra sine små når de har lagt seg, men som trenger mat etter kl 19.00), egentlig faktisk høres et lite hakk smartere ut enn all inclusive, når jeg bare får tenkt meg om. Det å slippe å måtte få hele familien på bena før noen kan få mat på morgenen, og det å ha muligheten til å spise for seg selv dersom det skulle være dager man ønsker det, høres også ganske forlokkende ut. Men da må jeg finne meg et reisemål hvor jeg ikke må gå langt for å komme meg til middagsbordet, og helst et sted der man får varm mat før kl 20.00 og ungene skal være i seng for lengst, samt at det må finnes en butikk i nærheten med noe utvalg. Det finnes det, ikke sant? :gjørsegvanskelig:
|
|
|
|