Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-07, 21:12   #17
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er altså skrekkelig lettvint å velge et sånt konsept som vi valgte i mai også altså. Selv om det ikke var All Inclusive. Da KAN man iallfall spise utenfor området hvis man vil.
Vi reiste med noen som hadde barn sånn som dere vil ha. Det gikk veldig greit. Bortsett fra den gangen vi forsøkte å spise frokost utenfor leiligheten....(men inne på området...) Alle gangene vi koste oss på verandaen derimot, hvor ungene kunne løpe på plenen utenfor når de var ferdige, gikk det veldig greit.

Jeg ser jo for meg at det å ikke måtte ut av rommet for å spise frokost, samt kjøkkenkrok med mulighet til å fikse ent flasker/grøt/kveldsmat til mor og far (som ikke kunne finne på å gå fra sine små når de har lagt seg, men som trenger mat etter kl 19.00), egentlig faktisk høres et lite hakk smartere ut enn all inclusive, når jeg bare får tenkt meg om. Det å slippe å måtte få hele familien på bena før noen kan få mat på morgenen, og det å ha muligheten til å spise for seg selv dersom det skulle være dager man ønsker det, høres også ganske forlokkende ut. Men da må jeg finne meg et reisemål hvor jeg ikke må gå langt for å komme meg til middagsbordet, og helst et sted der man får varm mat før kl 20.00 og ungene skal være i seng for lengst, samt at det må finnes en butikk i nærheten med noe utvalg. Det finnes det, ikke sant? :gjørsegvanskelig:

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.