Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-07, 00:46   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Jeg har opplevd det ganske mange ganger, men i dag tok det virkelig kaka. Jeg og min mann var ute på klesshopping i diverse herrebutikker på Kvadrat, og vi måtte jo innom Jack & Jones en tur. Der stod vi og kikket på noen t-skjorter, da ei ansatt kommer bort og begynner å henge klær på plass. Greit det, men hun går virkelig inn for dette. Hun presser seg mellom oss og henger klær på plass rett foran trynet på oss, skviser oss vekk omtrent.
Både jeg og min mann følte bare vi var i veien (dette pågikk ganske lenge) og bestemte oss bare for å gå ut, her skulle det visst ryddes på plass helt manisk. Ingen klesskjøp på oss.

Dere som jobber i klesbutikk, er det normalt å gjøre slik? At man henger på plass klær og rydder i hyller og slikt er jo helt greit (og en selvfølge), men kan man ikke vente til kundene er ferdige med å kikke før man presser dem bort fra hyllene? Jeg blir litt sjokkert ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.