Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvor mye penger kan du tenke deg å betale for reise og overnatting om du er fadder?
Opp til 1000 kr 1 2,38%
Opp til 2000 kr 4 9,52%
Opp til 3000 kr 2 4,76%
Opp til 4000 kr 4 9,52%
Opp til 5000 kr 10 23,81%
Opp til 7000 kr 7 16,67%
Opp til 10000 kr 0 0%
Jeg skulle ha betalt hva som helst 3 7,14%
Skulle aldri ha valgt å bli fadder 9 21,43%
Blomkål 2 4,76%
Deltakere: 42. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-18, 17:33   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Du har blitt forespurt om å bli fadder og du har takket ja. Veldig hyggelig! Det er ikke familie, men jeg er det nærmeste en "mor" som mammaen til barnet har i denne delen av verden og jeg er så oppriktig glad i henne.

Det har vært litt styr for foreldrene å få booket tid til dåpen. Kirken har plutselig gitt dem dato to uker frem. Det er 200 mils reise og denne tiden av året føles fly som det eneste alternativet. Tog er ikke mulig.

Nå er billettene dyre. Hvor mye kan du tenke deg å betale for reise og hotell? Hvor går smertegrensen for at du beklager og takker nei til å komme (noe som foreldrene har sagt at de skjønner, men de vil jo at jeg skal komme)?

Sist redigert av Pelen : 03-03-18 kl 17:39.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.