Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du (hatt) brevvenn?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har du / har du hatt brevvenn?
Har hatt brevvenn 106 77,37%
Har hatt og har fortsatt brevvenn 13 9,49%
Har hatt brevvenn, men nå mailer vi i stedet 11 8,03%
Jeg oppdaget skrivelysten på forum 2 1,46%
Jeg har ikke og har ikke hatt brevvenn, jeg bare leser og skriver skjelden noe på forum :lesehest: 1 0,73%
Jeg har ikke og har ikke hatt brevvenn, jeg bare leser og skriver ikke noe på forum :sjenert: 0 0%
Annet (beskriv) 4 2,92%
Deltakere: 137. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-07, 00:05   #16
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Åh, ja.
Skrev i mange år brev med en fetter av min pappa, som bodde i Sverige (nå treffes vi bare i familiesammenkomster - ingen brev).
Jeg hadde også en pen-pale fra Indiana. Først skrev jeg med en jente som het Ellen, men hun gadd ikke mer, og plutselig fikk jeg brev i fra en gutt, husker ikke hva han het, men han var pen og mørk, litt typisk amerikansk.

Jeg skrev og så i mange år med en gutt som het Rolf i fra Tvedestrand. En skolevenninne hadde fått brevvenn gjennom tegneseriebladet Tempo, og han hadde en venn som også ville brevskrive. Rolf og jeg skrev med hverandre i mange år, og det hendte jeg fikk hilsner gjennom noen venner av foreldrene mine som hadde sommerhus der han bodde.

Da jeg var 16 flyttet kjæresten min tilbake til Tromsø med familien sin. Da gikk det minimum tre sendinger i uka opp og ned - aldri mindre enn ti sider hver gang.
Vi har mistet kontakten nå, det er synd for vi fortsatte å skrive brev med hverandre i mange år etter at det ble slutt.

Nå skriver jeg bare på nett ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.