Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventskalender som passer tenåring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-17, 11:13   #11
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender som passer tenåring

Jeg vet ikke helt om en julekalender er avgjørende for kjøpepress.

I uendelig mange FP-tråder gjennom årene, har vi diskutert pakkekalender og konseptet "kalender til jul". Det er mange ulike former for press og misunnelse, og selv om det for mine barn har vært sårt å ikke ha hjemmelaget pakkekalender/opplevelseskalender - så har det ikke vært en del av vÅR førjulstradisjon.

Selvsagt snakker unger sammen, og selvsagt synes mine det har urettferdig å høre om spill, og godteri, og stæsj og bling og opplevelser satt i system. Så er det min oppgave å forklare at vi gjør ting på vår måte. Noen ganger kan det skorte på tid og fantasi, andre ganger penger. Kanskje er det helse og overskudd som er avgjørende for hvordan ting blir?

Jeg synes uansett enig eller uenig, så bør vi ha respekt nok til å ikke slenge med leppa i en tråd som ba om konkrete råd og tips. Lag en egen tråd i stedet for å være sjokkert eller dulte på hverandre i denne.

Sist redigert av Billa : 23-09-17 kl 11:31.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.