Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hijab

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-17, 15:22   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hijab

Jeg syns liberal og godhjertet er både et mål og et kompliment, jeg, så jeg skjønner ikke hva det er som er herskete med det? Men jeg liker ikke at det å syns det er enkelte deler av hijabbruk som har større betydning enn enkeltmenneskers valg kan være problematisk, IKKE er liberalt og godhjertet.

Men så er jeg hjertens enig i det Skilpadda sier: Problemet generelt er hvordan menn skal blande seg inn i hvordan damer kler seg! Og jeg reagerte akkurat som deg på politiet i Frankrike og damen med "for mye klær". Noe så ABSURD! Og USA-debatten om kleskode på skoler!

Og på samme måte som jeg ikke syns det er greit å si til enkeltpersoner at DU har valgt feil når du byttet etternavn, eller når du barberer deg under armene, så er det interessant å diskutere hvilken effekt det at mange gjør det, har på andre og samfunnet, og hvilke faktorer i samfunnsutviklingen som gjør at mange føler at det er nødvendig/naturlig å skifte navn eller barbere seg under armene.

For eksempel syns jeg armhulebarberingsdiskusjonen vi hadde her inne, hjalp meg til å snakke om nettopp dette med datteren min på en ok måte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.