Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Noen som skal på Norway Cup her?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-17, 19:27   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal på Norway Cup her?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Å leie hus rundt Hjørring den uken koster 2 armer, 1 bein og det hvite ut av begge øynene. I år booket vi oss hotell i Aalborg - en HELT annen pris og veldig hyggelig sted å være om kveldene.Ingen overfylte restauranter, 10 min lenger å kjøre i teorien, men du slipper kø på småveiene fra f.eks. Løkken. Fra Aalborg tar det 30 min på fine motorveier. Gå inn på Trivago allerede nå.

Å kjøre rundt er IKKE økonomi. Det er 510,- for å krysse Malmø-køben og 240,- DK over Storebælt. Jeg betalte 799,- med Larvik-Hirtshals båten onsdag morgen.

Vi har faktisk funnet oss en leilighet i Løkken til en helt overkommelig pris. Vi har betalt depositum allerede. Tok ikke sjansen på å vente. Vi må bo i nærheten av huset der trenere og spillere skal bo, de skal hentes etter frokost og kjøres tilbake på ettermiddagen. Og vi må være tilgjengelig hvis det er noe. Så vi har funnet et sted 15 min fra der de skal bo.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:02.