Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!
Vi har vært i Hellas de siste seks somrene eller så. Vi burde sikkert reist et annet sted denne sommeren, men vi klarer liksom ikke se for oss at det blir helt sommer uten Hellas. 
Vi har vært tre ganger på øyhopping i Cykladene (Naxos, Santorini, Amorgos, Koufonisi, Donoussa, Mykonos, Paros og Antiparos). Ellers har vi vært på Kreta (Platanias), Skiathos, Karphatos og i Parga.
Vi var fornøyde med alle stedene (kanskje med unntak av Platanias) da vi var der, men er redd vi har blitt fryktelig borskjemte i forhold til strender og slikt etter øyhoppingen, og er redd det ikke blir helt det samme å dra tilbake til noe annet enn Cykladene. Det er så vidt jeg kan bedømme uaktuelt i år fordi jeg har vondt i ryggen og ikke orker lange båtturer og mye venting. Jeg trenger et sted det er enkelt å komme seg til. Sånn sett er både Skiathos og Karphatos innafor, men de gangene vi var der bodde vi slik at vi måtte kjøre buss til de strendene som var aktuelle. Jeg er så kravstor at jeg må ha en fantastisk strand i gangavstand til hotellet. Det trenger dog ikke være fasiliteter som solsenger og parasoller på stranda. Det bør være noen valgmuligheter i forhold til spisesteder i nærheten av der vi bor, men trenger ikke være shoppingmuligheter eller noe utover det.
Vi har mulighet til å være borte mellom 7 og 14 dager.
Vil veldig gjerne ha tips!
(Og skulle du ha tips om et helt annet fantastisk reisemål i Europa som oppfyller alle kravene bortsett fra å være gresk, kan det hende jeg lar meg påvirke ... )