Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Folk på Finn.no, ass

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-17, 14:58   #16
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass

Kan jeg bare spørre om noe ang. det å selge noe? Lillesøster har et lekekjøkken i tre som vi betalte rundt 1500 kroner for og hun fikk til jul når hun var 3 år. Nå er hun 7 år og bruker det ikke lenger. Det fungerer bra ennå, men har litt slitasje på kanter. Jeg skrev i annonsen at det var slitt, men at det hadde mye lek igjen i seg. Og at jeg ville selge til HBO 300 kroner.

Men nå er det to stykker som hev seg på en budrunde og plutselig står høyeste bud på 900 kroner. Utifra slitasje og nypris syns jeg det er mye og får nesten litt dårlig samvittighet. Men bør jeg bare tenke at personen selv må stå ansvarlig for om de velger å betale overpris?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.