Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Den store hundetråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-17, 10:20   #11
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store hundetråden

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

... hvis noen er på utstillinger/stevner rundt omkring hadde det vært moro å treffes. Vi skal bla. til Bergen i april.

Jeg er jo helt ny på dette og har prøvd å lese meg opp. Er det den helgen 21/22? Jeg så på den. Vi er jo i Bergen. Men jeg klarer ikke forstå det helt. Er det valpeshow eller noe sånt på den? For valper over 4 mnd? Og kan jeg da delta når min blir 4 mnd 24 april. Det er snakk om dager.

Dyrlegen sa han måtte ha TRE grunnvaksiner, og så en ny ved 6 mnd. Er dette vanlig? Trodde det skulle være 2. Hvor viktig er det at man følger nøyaktig dato? denne vaksinen skulle tas lørdag 15 april, påskeaften om man skulle være nøyaktig.

Og så har han derre herremannen begynt å snakke voldsomt til oss. Bjeff meg her og bjeff meg der. Når det er noe han vil, noe han gleder seg til, og når han treffer andre mennesker, når han kjeder seg, vil ha oppmerksomhet, noe godt, samt når han er alene. Dvs i et annet rom i to minutter hehe. Man skal ignorere eller avslutte, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det når han står og bjeffer mens vi lager til maten?
Begynner på kurs i april da, da får vi sikkert hjelp. De ville ikke ha ham på kurs for 11-16 ukers hunder, da han var 10.5 da kurset begynte. Så nå blir han heller 16.

Jaja. Mye greier med datoer her ser jeg

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.