Sv: Den store hundetråden
Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.
pøbelsara, jeg er veldig glad for at du har tenkt. Jeg anbefaler oppdretterskolen eller hva det nå er det heter via NKK. Og jeg vet at en del oppdrettere lager seg 'ringer' hvor ferske oppdrettere kan få gode råd og hjelp. Jeg ville benyttet meg av dem dersom jeg skulle ha oppdrett på hund.
Og ja, det ser ut til at det ligger masse penger i blandingshunder. Etter hvert vil det nok også ligge dårlig omdømme, det tar bare tid.
Vi er vel egentlig der allerede - i alle fall innenfor hundekretser. Steder som hundehotellet som leverer hunder til kongefamilien har ikke akkurat godt rykte innenfor hundemiljøet.
Jeg har for øvrig stående tilbud fra våre oppdrettere om tett oppfølging hvis vi går for valpekull, og jeg har en god venninne som har hatt oppdrett av fire ulike raser gjennom mer enn 20 år. Jeg tror ikke jeg ville tenkt tanken på å prøve meg selv engang hvis jeg ikke visste at jeg hadde noen å støtte meg til, altså.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|